Политика доставки

Дякуємо за відвідування та покупки на WoodMan.ua. Приділіть кілька хвилин, щоб прочитати наші Умови та терміни доставлення товарів. 

Наша мета - запропонувати меблі та інші аксесуари для дому найвищого гатунку.  Ми прагнемо підтримувати достатній запас товарів на своєму складі, щоб забезпечити оперативну доставку нашим клієнтам у межах України. Якщо ви замовили товар, який недоступний на нашому складі, доставка може зайняти додаткові два-три тижні.

Нижче наведені умови та положення нашої Політики доставлення товарів.

Вартість доставлення товарів

Переважна більшість товарів з нашого інтернет-магазину доставляється безкоштовно. Ми користуємося послугами таких перевізників як Нова Пошта та Міст Експрес. У деяких випадках ми самі доставляємо товари нашим транспортом, а інколи користуємося послугами інших приватних перевізників. 

Магазин WoodMan.ua доставляє товари у всі куточки України, окрім тимчасово окупованих територій. Ви можете замовити доставлення товарів до місця прийому у відділеннях перевізників або ж замовити адресну доставку.

Час обробки вантажу

Усі замовлення з наявними товарами на нашому складі обробляються протягом 5-10 робочих днів. Замовлення не відправляються і не доставляються у вихідні та святкові дні. Товари, які зараз відсутні на нашому складі будуть відправлені через 2-6 тижнів. 

Іноді можуть виникати затримки доставлення товару. Якщо у нас великий обсяг замовлень, доставлення може затриматися на декілька днів. У разі значної затримки з відправкою вашого замовлення ми зв'яжемося з вами електронною поштою або телефоном.

Підтвердження відвантаження та відстеження замовлень

Ви отримаєте електронний лист або смс повідомлення на ваш телефон із підтвердженням про відправлення замовлення. 

Пошкодження товарів під час транспортування стороннім транспортом

Магазин WoodMan.ua не несе відповідальності за будь-які товари, пошкоджені або загублені під час доставлення. Якщо Ви отримали своє замовлення пошкодженим, зв’яжіться з нами або перевізником вантажу, щоб подати претензію.

Зберігайте всі пакувальні матеріали та пошкоджені товари, доки претензія не буде вирішена.

Прочитайте також нашу Політику повернення товарів та коштів, яка надає детальну інформацію про варіанти та процедури повернення вашого замовлення.